Schránka důvěry
Existuje něco, co vám stojí v cestě, abyste mohli ve škole dosáhnout svých nejlepších výkonů? Je něco, co ve škole funguje dobře, a vy to chcete ocenit? Chcete nabídnout svůj pohled na školu? Napište nám to do schránky důvěry.
S čím se můžete na školu obrátit prostřednictvím schránky důvěry?
Může se jednat například o:
- zpětnou vazbu k výuce, nastavení studia,
- život na koleji,
- podněty na nové aktivity,
- stížnosti / ocenění,
- sdílení osobních těžkostí
Jak schránka důvěry funguje?
Schránka je nastavena jako anonymní. Škola nikdy neuvidí e-mail, který vy do schránky zadáte.
Díky externímu provozovateli schránky, který ji v souladu s ochranou poskytnutých dat provozuje a zabezpečuje, dostane vaše zpráva číslo, které umožní, že vám můžeme na váš anonymní vzkaz/dotaz adresně odpovědět a vy můžete na naši odpověď znovu reagovat, pokud chcete.
O to víc je důležité, abyste při psaní zprávy uvedli váš reálný e-mail, aby k vám naše odpověď doputovala. Zachovat svou anonymitu můžete po celou dobu komunikace přes schránku důvěry.
Kde najdete schránku důvěry?
Odkaz na schránku důvěry najdete po přihlášení do MS Teams v týmu své studijní skupiny.
Kdo je za schránku důvěry odpovědný?
Za to, že žádný váš vzkaz ve schránce nezapadne, odpovídají pracovníci Oddělení kvality.